• ბლოგი
  • რეცენზია
  • ავტორები
  • პლატფორმა
0
0
0
0
YoungCritics
  • ბლოგი
  • რეცენზია
  • ავტორები
საშიში დედა
  • რეცენზია

საშიში დედა

  • 04/10/2023
  • ლერი ზივზივაძე
Total
0
Shares
0
0

„საშიში დედა“ ტექნიკური შესრულების თვალსაზრისით, განსხვავდება უამრავი სხვა ფილმისგან. პერსონაჟები ისე ლაპარაკობენ, როგორც სინამდვილეში. მონტაჟის და ამბის განვითარების ტემპი ბევრად უფრო აჩქარებულია, ამიტომ ამბავი აქ ბევრად უფრო დიდი და გრძელია. „საშიშ დედაში“, ისევე როგორც „სიმინდის კუნძულში“, არის ომი, ოღონდ არა პოლიტიკური ომი ორ ქვეყანას შორის, არამედ მთავარი პერსონაჟის შიგნით მიმიდინარე ომი. აქაც არის მაგია, როგორც „ნამეში“, მაგრამ ეს მაგიაც პერსონაჟის შიგნით არსებობს და არის არა ცივი და ლამაზი, არამედ ცხელი, შავი და უშნო.

კიდევ ერთი, რაც „საშიშ დედას“ „ნამესთან“ აახლოებს არის თვითრეალიზაციის თემა და მისი კავშირი მაგიასთან. „ნამეში“ თავდაუმკვიდრებელი ადამანიანები ლამაზი, კეთილი, მაგრამ ცივი მაგიის მსახურებად გვევლინებიან, „საშიშ დედაში“ კი თვითრეალიზაციის გადავადებაც კი ბოროტ, მახინჯ მაგიას ქმნის, ოღონდ ისეთ მაგიას, რომელიც ადამიანის გარეთ თავისი პირველადი სახით გამოსვლას უფრთხის.

ანა ურუშაძე ხმასაც განსხვავებულად იყენებს. არ ვგულისხმობ მხოლოდ მუსიკას, ვგულისმობ ეფექტებს: „მანანანგალის“ ტიკ-ტიკს, რომელიც მთავარი პერსონაჟის ტრანსფორმაციის და ანომალიურობის, მისი მონსტრული ბუნების გამომხატველია და დამზაფვრელ და მოულოდნელ ხმებს, რომლების მაყურებლის დაძაბვას ემსახურება. მაყურებლს დაძაბვაზე, ფერებიც უნდა ვახსენო. აქ გამოყენებული ფერების პალიტრა ზოგჯერ საშინელებათა ფილმის მსგავს ატმოსფეროს ქმნის.

Total
0
Shares
Share 0
Tweet 0
ლერი ზივზივაძე
ლერი ზივზივაძე

Previous Article
სიმინდის კუნძული
  • რეცენზია

სამყარო ერთ კუნძულზე

  • 04/10/2023
  • ანანო გოგია
წაკითხვა
Next Article
სარკე
  • ბლოგი

სარკე, რომელშიც ჩემს გამოსახულებას ვხედავ

  • 04/10/2023
  • ნინო არეშიძე
წაკითხვა
შეიძლება დაგაინტერესოთ
წაკითხვა
  • რეცენზია

სოფლის მღვდლის დღიური

  • თამარ ავალიანი
  • 25/11/2024
წაკითხვა
  • რეცენზია

სად არის მეგობრის სახლი?

  • ნინო ჯაფარიძე
  • 11/11/2024
წაკითხვა
  • რეცენზია

400 დარტყმა

  • თამარ მშვიდობაძე
  • 27/03/2024
წაკითხვა
  • რეცენზია

სარკე

  • ნინუცა გუნია
  • 19/03/2024
ფიროსმანი
წაკითხვა
  • რეცენზია

ფიროსმანი

  • გიორგი მაზიაშვილი
  • 01/03/2024
წაკითხვა
  • რეცენზია

თივის ზვინებს მიღმა

  • ნიკა ბურდილაძე
  • 24/02/2024
In Bloom
წაკითხვა
  • რეცენზია

გრძელი ნათელი დღეები

  • ანა ჯოხაძე
  • 17/01/2024
წაკითხვა
  • რეცენზია

“სალო”

  • ტასო იაკუბოვა
  • 09/01/2024
Young Critics
  • პლატფორმა
© 2023, კულტურის და განათლების ფონდი

Input your search keywords and press Enter.